„FIRMA MAZUR” Sp. z o.o. Sp. k. realizuje następujący projekt ze wsparciem UE:
„Wdrożenie innowacyjnej technologii LRTM w celu podniesienia konkurencyjności wspólnej oferty produktowej dla przedsięwzięć realizowanych w ramach ponadregionalnego porozumienia kooperacyjnego”
Cel projektu: Celem projektu jest przejście z ręcznej obróbki procesu technologicznego nazmechanizowaną.Technologia LRTM zastępująca warstwowe konstruowanie rur i rynien dla zjeżdżalni technologią wtryskową.
Planowane efekty: Wdrożenie technologii LRTM przyczyni się jednocześnie do osiągnięcia następujących korzyści:
- obniżenie kosztów produkcji
- skrócenie czasu produkcji
- perspektywiczny wzrost przychodów
- efektywniejsze zagospodarowanie zasobów
Wartość projektu: 13 922 370,00 PLN
Wkład EFRR: 7 000 000,00 PLN
Przetargi związane z realizacją powyższego projektu dotacyjnego
Aktualne
Zakończone
12. Nabycie wózków transportowych dla sekcji obróbki hali produkcyjnej
ZAPYTANIE OFERTOWE nr 4/1.3.1/2018:
Nabycie wózków transportowych dla sekcji obróbki hali produkcyjnej
Celem zamówienia jest nabycie wózków transportowych dla sekcji obróbki dla zadania pn. ”Wdrożenie innowacyjnej technologii LRTM w celu podniesienia konkurencyjności wspólnej oferty produktowej dla przedsięwzięć realizowanych w ramach ponadregionalnego porozumienia kooperacyjnego”.
Więcej informacji na stronie: https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/publication/view/1087946
- 4 Inne oświadczenia dostawcy [330 KB]
- 5 Umowa wózki transportowe [350 KB]
- Rys 1 Wózek płaski [85 KB]
- Rys 2 Wózek pod elementy łukowe [86 KB]
- 0 Zapytanie ofertowe wózki transportowe [340 KB]
- 1 Wzór oferty [350 KB]
- 2 Oświadczenie o niezaleganiu z płatnościami na rzecz podmiotów publicznych i prywatnych [330 KB]
- 3 Oświadczenia o braku powiązań osobowych i kapitałowych [330 KB]
11. Nabycie suwnicy bramowej/wciągarki bramowej dla sekcji obróbki hali produkcyjnej
ZAPYTANIE OFERTOWE nr 5/1.3.1/2018:
Nabycie suwnicy bramowej/wciągarki bramowej dla sekcji obróbki hali produkcyjnej
W dniu 26.02.2018 roku w siedzibie spółki „FIRMA MAZUR” Sp. z o.o. Sp. k. ustalono, iż w odpowiedzi na opublikowane Zapytanie ofertowe nr 5/1.3.1/2018 z 13.02.2018 r. wpłynęła 1 (słownie: jedna) oferta w terminie, na nabycie nabycie suwnicy bramowej/wciągarki bramowej dla sekcji obróbki hali produkcyjnej w gminie Pustków”. W wyniku przeprowadzonej oceny ofert ustalono, iż zwycięzcą postępowania ofertowego jest:
STALTECH s.c.
Więcej informacji na stronie: https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/publication/view/1088279
- 4 Inne oświadczenia dostawcy [330 KB]
- 5 Umowa [350 KB]
- Rys 1 Schemtat suwnicy [5,2 KB]
- 0 Zapytanie ofertowe suwnica bramowa [340 KB]
- 1 Wzór oferty [350 KB]
- 2 Oświadczenie o niezaleganiu z płatnościami na rzecz podmiotów publicznych i prywatnych [330 KB]
- 3 Oświadczenia o braku powiązań osobowych i kapitałowych [330 KB]
10. Nabycie wózka widłowego
ZAPYTANIE OFERTOWE nr 3/1.3.1/2018:
Nabycie wózka widłowego dla sekcji obróbki hali produkcyjnej
W dniu 21.02.2018 roku w siedzibie spółki „FIRMA MAZUR” Sp. z o.o. Sp. k. ustalono, iż w odpowiedzi na opublikowane Zapytanie ofertowe nr 3/1.3.1/2018 z 09.02.2018 r. wpłynęły 2 (słownie: dwie) oferty w terminie, na nabycie nabycie wózka widłowego dla sekcji obróbki hali produkcyjnej w gminie Pustków”. W wyniku przeprowadzonej oceny ofert ustalono, iż zwycięzcą postępowania ofertowego jest:
MTL ASCO Sp. z o.o.
Więcej informacji na stronie: https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/publication/view/1087817
9. Wykonanie robót budowlanych – wentylacja hali produkcyjnej
ZAPYTANIE OFERTOWE nr 2/1.3.1/2018:
W dniu 23.02.2018 roku w siedzibie spółki „FIRMA MAZUR” Sp. z o.o. Sp. k. ustalono, iż w odpowiedzi na opublikowane Zapytanie ofertowe nr 2/1.3.1/2018 z 09.02.2018 r. wpłynęły 2 (słownie: dwie) oferty w terminie, na wykonanie robót budowlanych - wentylacji dla hali produkcyjnej w gminie Pustków”. W wyniku przeprowadzonej oceny ofert ustalono, iż zwycięzcą postępowania ofertowego jest:
KLIMA - BYTOM
Więcej informacji na stronie: https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/publication/view/1087813
- 5 Umowa wentylacja [350 KB]
- Rys 1 Cały budynek Pustków [240 KB]
- Rys 2 Część socjalna Pustków [170 KB]
- Rys 3 Hala elewacja Pustków [220 KB]
- 0 Zapytanie ofertowe wentylacja [340 KB]
- 1 Wzór oferty [350 KB]
- 2 Oświadczenie o niezaleganiu z płatnościami na rzecz podmiotów publicznych i prywatnych [330 KB]
- 3 Oświadczenia o braku powiązań osobowych i kapitałowych [330 KB]
- 4 Inne oświadczenia wykonawcy [330 KB]
8. Nabycie mebli/szafek/regałów/wyposażenia Hali produkcyjnej
INFORMACJA O WYBORZE OFERTY
W dniu 31 stycznia 2018 roku w siedzibie spółki „FIRMA MAZUR” Sp. z o.o. Sp. k. ustalono, iż w odpowiedzi na opublikowane Zapytanie ofertowe nr 1/1.3.1/2018 z 24.01.2018 r. wpłynęły 3 (słownie: trzy) oferty w terminie, na nabycie mebli/szafek/regałów/wyposażenia hali produkcyjnej w gminie Pustków”. W wyniku przeprowadzonej oceny ofert ustalono, iż zwycięzcą postępowania ofertowego jest:
Studio Meblowe – Witold Derbin
7. Nabycie narzędzi i urządzeń wyposażenia wraz z instalacjami
INFORMACJA O WYBORZE OFERTY
W dniu 30 listopada 2017 roku w siedzibie spółki „FIRMA MAZUR” Sp. z o.o. Sp. k. ustalono, iż w odpowiedzi na opublikowane Zapytanie ofertowe nr 8/1.3.1/2017 z 17 listopada 2017 r. wpłynęły 2 (słownie: dwie) oferty na dostawę narzędzi i urządzeń wyposażenia wraz z instalacjami. W wyniku przeprowadzonej oceny ofert ustalono, iż zwycięzcą postępowania ofertowego jest:
IM Biuro Techniczno - Handlowe
Szczegóły na stronie: https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/publication/view/1069185
6. Oprogramowanie klasy ERP do zarządzania systemem produkcji
INFORMACJA O WYBORZE OFERTY
W dniu 17 listopada 2017 roku w siedzibie spółki „FIRMA MAZUR” Sp. z o.o. Sp. k. ustalono, iż w odpowiedzi na opublikowane Zapytanie ofertowe nr 7/1.3.1/2017 z 8 listopada 2017 r. wpłynęły 2 (słownie: dwie) oferty na dostawę oprogramowania klasy ERP.
W wyniku przeprowadzonej oceny ofert ustalono, iż zwycięzcą postępowania ofertowego jest:
KOLOM.PL
Szczegóły na stronie: https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/publication/view/1067045
- 0 Zapytanie ofertowe System do zarządzania produkcją [400 KB]
- 1 Wzór oferty [360 KB]
- 2 Oświadczenie o niezaleganiu z płatnościami na rzecz podmiotów publicznych i prywatnych [330 KB]
- 3 Oświadczenia o braku powiązań osobowych i kapitałowych [330 KB]
- 4 Inne oświadczenia dostawcy [330 KB]
- 5 Umowa System do zarządzania ERP [350 KB]
5. Sprzęt komputerowy wraz z oprogramowaniem do projektowania elementów zjeżdżalni wodnych w technologii LRTM
INFORMACJA O WYBORZE OFERTY
W dniu 17 listopada 2017 roku w siedzibie spółki „FIRMA MAZUR” Sp. z o.o. Sp. k. ustalono, iż w odpowiedzi na opublikowane Zapytanie ofertowe nr 6/1.3.1/2017 z 8 listopada 2017 r. wpłynęły 2 (słownie: dwie) oferty na dostarczenie sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem. W wyniku przeprowadzonej oceny ofert ustalono, iż zwycięzcą postępowania ofertowego jest:
KOLOM.PL
Szczegóły na stronie: https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/publication/view/1067034
- 0 Zapytanie ofertowe Sprzęt i oprogramowanie [400 KB]
- 1 Wzór oferty [360 KB]
- 2 Oświadczenie o niezaleganiu z płatnościami na rzecz podmiotów publicznych i prywatnych [330 KB]
- 3 Oświadczenia o braku powiązań osobowych i kapitałowych [330 KB]
- 4 Inne oświadczenia dostawcy [330 KB]
- 5 Umowa Sprzęt i oprogramowanie [350 KB]
4. Nabycie specjalistycznej „Maszyny do wykrawania formatek”
INFORMACJA O WYBORZE OFERTY
W dniu 31 sierpnia 2017 roku w siedzibie spółki „FIRMA MAZUR” Sp. z o.o. Sp. k. ustalono, iż w odpowiedzi na opublikowane Zapytanie ofertowe nr 5/1.3.1/2017 z 21 sierpnia 2017 r. wpłynęły 3 (słownie: trzy) oferty na dostarczenie maszyny do wykrawania formatek. W wyniku przeprowadzonej oceny ofert ustalono, iż zwycięzcą postępowania ofertowego jest:
ALLCOMP POLSKA Sp. z o.o.
Pełna treść ogłoszenia: https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/publication/view/1050781
3. Wykonanie budynku hali produkcyjnej (konstrukcja, poszycie ścian, pokrycie dachowe, stolarka otworowa, instalacja odgromowa, obróbki blacharskie, orynnowanie wraz z rurami spustowymi)
INFORMACJA O WYBORZE OFERTY
W dniu 31 maja 2017 roku w siedzibie spółki „FIRMA MAZUR” Sp. z o.o. Sp. k. ustalono, iż w odpowiedzi na opublikowane Zapytanie ofertowe nr 4/1.3.1/2017/2017 z 16 maja 2017 r. wpłynęły 4 (słownie: cztery) oferty na dostawę przedmiotu zamówienia. W wyniku przeprowadzonej oceny ofert ustalono, iż zwycięzcą postępowania ofertowego wybrano:
Bartłomiej Zięcina
- Załącznik 1 Formularz ofertowy [350 KB]
- Załącznik 2 Oświadczenie o braku zaległości [330 KB]
- Załącznik 3 Inne oświadczenia [350 KB]
- Załącznik 4 Oświadczenie o braku powiązań [660 KB]
- Załącznik 5 Dokumentacja projektowa [0 bajty]
- Załącznik 5 Dokumentacja projektowa zip [1,1 MB]
- Załącznik 6 Przedmiar robót [20 KB]
- Załącznik 7 Wykaz robót [660 KB]
- Załącznik 8 Wykaz osób [670 KB]
- Załącznik 9 Wzór umowy [400 KB]
- ZAPYTANIE OFERTOWE [710 KB]
2. Zakup usług budowlanych związanych z budową hali produkcyjnej w gminie Pustków
Celem zamówienia jest budowa hali produkcyjnej do produkcji elementów z tworzyw sztucznych wraz z zapleczem biurowo - socjalnym i instalacją gazową, wentylacją mechaniczną, budową miejsc parkingowych oraz placów manewrowych, budowa zjazdu publicznego, przyłączy: wodociągowego, kanalizacji sanitarnej i deszczowej na dz. nr 548/20, 548/5 w miejscowości Pustków, obr. 10, gm. Dębica.
Przetarg ze względu na brak ważnych ofert pozostaje nierozystrzygnięty.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
- 01 Specyfikacja przedmiotu zamówienia (zaktualizowano 27 03 2017) [360 KB]
- 02 Zaktualizowany formularz ofertowy (27 03 2017) [370 KB]
- 06 Zagospodarowanie terenu rzuty [4 MB]
- 06 Rysunki instalacji wod kan.dwg [1,9 MB]
- 07 Przedmiar robót (zaktualizowano 27 03 2017) [100 KB]
- 11 Wzór umowy - formularz po zmianach 27 03 2017 [430 KB]
- 12 Ogłoszenie o roboty budowlane zapytanie zaktualizowane (27 03 2017) [410 KB]
- 13 Specyfikacja ścian wewnętrznych [340 KB]
- Pytania firmy BORGA [1,4 MB]
- Pytania firmy MAX PLUS [72 KB]
- Pytania firmy TELMET [150 KB]
- Odpowiedź na pytania firmy BORGA [370 KB]
- Odpowiedź na pytania firmy MAX PLUS [370 KB]
- Odpowiedź na pytania firmy TELMET [370 KB]
- Pytania firmy BORGA 2 [1,7 MB]
- Projekt instalacji odgromowej [220 KB]
- Zapytanie Ofertowe ZMIENIONE [710 KB]
1. Przetarg na wykonanie form
INFORMACJA O WYBORZE OFERTY
W dniu 21 lutego 2017 roku w siedzibie spółki „FIRMA MAZUR” Sp. z o.o. Sp. k. ustalono, iż w odpowiedzi na opublikowane Zapytanie ofertowe nr 1/1.3.1/2017/2017 z 20 stycznia 2017 r. wpłynęły 2 (słownie: dwie) oferty na dostawę przedmiotu zamówienia. W wyniku przeprowadzonej oceny ofert ustalono, iż zwycięzcą postępowania ofertowego wybrano:
Ludwin Projekt Sp. komandytowa
- 0 PRZETARG NA FORMY v 20 01 2017 [470 KB]
- 1 Wzór oferty [350 KB]
- 2 Oświadczenie o niezaleganiu z płatnościami na rzecz podmiotów publicznych i prywatnych [300 KB]
- 3 Oświadczenia o braku powiązań osobowych i kapitałowych [290 KB]
- 4 Inne oświadczenia dostawcy [300 KB]
- 5 Wzór umowy FM na formy [340 KB]